Αποστολές & Επιστροφές

Αποστολές

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν αποστολή προϊόντων μόνο εντός Ελλάδος.

Ολοκλήρωση παραγγελίας: Με το που καταχωρείτε την παραγγελία σας, σας εμφανίζεται μήνυμα ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας. Ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.

Ημερομηνίες και ώρες παράδοσης: Οι παραγγελίες αποστέλλονται, με παράδοση στον τόπο που έχετε υποδείξει μέσω υπηρεσίας ταχυμεταφορών ή μέσω μεταφορικής για μεγάλα δέματα. Οι ημέρες παράδοσης είναι συνήθως από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή, εκτός αργιών από τις 9:00 πμ μέχρι 5:00 μμ. H ανωτέρω προθεσμία δεν ισχύει σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει τους χρόνους μεταφοράς.

Τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς και όχι την εταιρία. Υπάρχουν ωστόσο περιπτώσεις δωρεάν μεταφοράς των προϊόντων. Ενδέχεται επίσης να υπάρξει επιπλέον χρέωση στα μεταφορικά, πέραν της αναγραφόμενης, διότι η περιοχή σας θα θεωρείτο δυσπρόσιτη από την μεταφορική. Σε αυτήν την περίπτωση θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας προτείνουμε τις διαθέσιμες λύσεις.

 

Επιστροφές

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, χωρίς κόστος και εντός προθεσμίας 14 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. (Νόμος 2251/1994 περί Προστασίας Καταναλωτών, όπως αυτός τροποποιήθηκε και ισχύει)

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλ. να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιάσει η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.

Πριν την επιστροφή του προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο [email protected] .

 

 

Ακύρωση Παραγγελίας

Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις :

1. Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελιάς μπορείτε να κάνετε ακύρωση αυτής.

2. Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωσή της παραγγελίας σας.

3. Εάν δεν έχει ολοκληρωθεί η πληρωμή εντός 3 ημερών το σύστημα σας ακυρώνει αυτόματα την παραγγελία σας. Αφορά για παραγγελίες που έχει επιλεχτεί σαν τρόπος πληρωμής τραπεζική κατάθεση, πληρωμή μέσω κάρτας.